איך לבחור חבילת אחסון לאתר וורדפרס
אתר וורדפרס זה סוג של האתר הכי נפוץ, מכיוון שניתן להתאים אותו כמעט לכל סוג של עיסוק, מהבלוגים הכי פשוטים ועד לחנויות. מערכת וורדפרס מאוד ידידותית למשתמש ויש מגוון רחב של תוספים, שבעזרתם ניתן להגדיר ולהתאים את האתר לצרכים של בעליו.
יש לא מעט חברות אחסון אתרים בארץ ובחו"ל שמציעים מגוון חבילות אחסון אתרים. אבל לא כולם יודעים איך לבחור חבילה מתאימה. קבלו עכשיו מספר טיפים והמלצות שיעזרו לכם לעשות בחירה נבונה.
דבר ראשון שאתם צריכים לשים לב עליו זה מהירות השרתים. הרי מהירות של העלות אתר משפיע מאוד על חווית המשתמש וכמובן בעקיפין על קידום של האתר, מכיוון שאם אתר לא יעלה מהר אז אחוז נטישה יהיה מאוד גבוה ולכן גוגל לא ישים את האתר שלכם בין הראשונים.
דבר נוסף שעליו צריך לשים לב זה רמת האבטחה. בתקופה אחרונה נושא של אבטחה כל הזמן נמצא בכותרות. אתרים פרטיים, אתרים של חברות גדולות, חברות ממשלתיות נפרצו ומידע רגיש ופרטי הודלפו. אבל הבעיה לא מסתיימת רק בזה. לפעמים האקרים משתילים קודים שונים, שבמקרה שאתר נשמר בשרת שיתופי אז קוד הזדוני יתפשט גם לאתרים אחרים באותה חבילת אחסון. מדרך כל אם חברת אחסון מקצועית וטובה אז היא מקפידה לשדרג את רמת האבטחה כל הזמן ומשקיעה בזה מאמצים אדירים.
פרט נוסף שחייבים לבדוק כאשר אתם מחפשים אחסון אתרים וורדפרס זה ביצוע גיבויים. בחברה טובה גיבויי יבצעו כל יום או יומיים. חשוב גם לדעת עד כמה זמן אחרונה ניתן לשחזר נתונים. לאחר הפריצות לאתרים שונים בתקופה אחרונה כבר נהיה מובן לכולם, שגיבוי שבוצע כהלכה יכול במהירה להחזיר את חברה או עסק לתפקוד שוטף ושגרתי.
הרבה פעמים נשאלת השאלה האם יש משמעות לבחירת חברת אחסון אתרים, שנמצאת בארץ לעומת חברה שנמצאת בחו"ל. נכון לעכשיו אין תשובה חד משמעית לשאלה זו. לפני כמה שנים הייתה רווחת דעה, שאם חברה אמורה לעבוד עם קהל ישראלי אז מומלץ, שגם האחסון יהיה בישראל. אבל כיום הגישה הזאת פחות מקובלת. יש סבורים, שעם התקדמות עולם הטכנולוגיה העניין של מיקום פחות משנה מבחינה הזאת. אבל הימצאות של חברה בארץ נותנת יתרון גדול: שירותי תמיכה זמינים בשפה שלכם.
אם נמשיך בנושא של שירות לקוחות אז גם עניין הזה מאוד חשוב ומשמעותי בבחירת חבילת אחסון. חברה מקצועית תמיד תדאג ללקוחות שלה ובמרבה מקרים שירותי תמיכה יהיו זמינים 24/7. כמובן חשוב לבדוק עד כמה צוות התמיכה מקצועי. לעתים תמיכה תהיה זמינה בגישה און ליין ולא בטלפון, כאן חשוב לבדוק תוך כמה זמן לקוחות מקבלים מענה.
עכשיו לשאלה הכי רלוונטית, איך בדיוק ניתן להשיג את כל המידע הזה. בדקו ברשת, אספו המלצות מהחברים או מוכרים וגם אל תתביישו לשאול בחברה עצמה.