איך לעשות בדיקת דומיין פנוי

איך לעשות בדיקת דומיין פנוי

נתחיל מי זה למה אתר בכלל צריך דומיין? כידוע דומיין הוא חלק בלתי נפרד מהקמת אתר. לא פעם תשמיעו, שדומיין זה כמו תעודת זהות של האתר, מכיוון שבעזרתו אנחנו מפרידים בין האתרים השונים. אז אפשר להגי, שדומיין, זה מזהה ייחודי של האתר, שמסייע לבניה ופיתוח של מיתוג ויחד עם זאת עוזר למשתמשים להגיע לאתר שלכם.

ככל שתבחרו דומיין שישקף את השם של העסק ואת השירות או פעילות, כך תקבלו יותר לקוחות פוטנציאליים. דרך אגב מאוד חשוב לבצע רישום דומיין על שמכם, כך שאתם תהיו הבעלים היחידים. קודם כל זה אומר שאתם הבעלים היחידים של האתר ושל התוכן, וגם נותן לכם אפשרות להעביר את האתר לכל ספק אחסון אתרים שאתם רוצים, ללא שום תלות. בנוסף, בתור בעלי הדומיין אתם יכולים לשנות ולשדרג את האתר לפי הצורך.

עכשיו נתמקד בשאלה: איך לעשות בדיקת דומיין פנוי ולדעת שהוא זמין לרכישה.

דבר ראשון אתם תצטרכו לעבור לאתר, שבו תוכלו לבצע רכישת דומיין. שימו לב, שחברה אמורה להיות רשומה כרשם דומיינים מוסמך. כאשר אתם מגיעים לעמוד של רכישת דומיין, אז תראו מקום או שורת חיפוש, שמיועדים להקלדה של דומיין שאתם רוצים לבדוק.

איך לעשות בדיקת דומיין פנוי

תרשמו את הדומיין הנבחר ותלחצו על חיפוש או בדוק. לאחר מכן, מערכת של האתר תציג לכם את הסטטוס של הדומיין שרשמתם. אם הדומיין יהיה פנוי אז תופיע משפט, שאומר שדומיין זמין לרכישה, ברב המקרים זו תהיה שורה שכתובה בצבע ירוק.

במידה ודומיין יהיה תפוס, אז תקבלו בתור תשובה משפט שדומיין תפוס והוא יוצג בצבע אדום בדרך כלל, יכול להיות עם או בלי סימן של תפוס בצורת X. כמו כן, במקרים כאלו, כאשר דומיין שרציתם היה תפוס, המערכת תציע לכם אופציות חלופיות, שהן יהיו דומות למה שרציתם.



חשוב לציין כי זמינות שמות הדומיין יכולה להשתנות בכל עת, ולכן אם מצאתם שם דומיין שאתם אוהבים והוא זמין, מומלץ לרשום אותו בהקדם האפשרי כדי למנוע אובדן למישהו אחר.

לסיכום 3 כללים לבחירת דומיין מוצלח

תבחרו דומיין, שיהיה קצר קליט ופשוט. כך תמנעו שגיאות ובעיות בהקלדה של דומיין, שיתוף או חיפוש. לא מומלץ להשתמש במספרים או בצירוף אותיות שקשה לאיית אותן.

תנסו לבחור שם הדומיין שיהיה מאוד ייחודי ובולט, כך יהיה קל לזכור אותו. לא מומלץ להשתמש במילים, שהן מאוד כלליות או נפוצות, וכבר נמצאים בשימוש על ידי חברות או עסקים אחרים.

כמובן, שככל ששם הדומיין שיהיה רלוונטי לעסק או למותג שלכם  כך הוא יכול לעזור לאנשים למצוא אתכם ביתר קלות ולהבין במה עוסק האתר שלכם. שקלו לשלב מילות מפתח הקשורות לנישה שלכם או למוצרים או לשירותים שאתם מציע.

Call Now Button