איך לשווק משרד עורך דין ברשת

איך לשווק משרד עורך דין ברשת – מדריך קצר על הערוצים המקובלים

נתחיל מזה, שבארץ כידוע ישנו מספר גבוה יחסית של עורכי דין ובכך התחרות היא גם גבוהה. אז אם אתם רוצים לשווק משרד עורך דין ברשת חייבים להיעזר בהמון סבלנות וגם בהשקעה כספית לא תמיד קטנה ( תלוי בערוץ שתבחרו). ישנם מגוון מסלולי שיווק, כאשר המקובלים ביותר זה קידום אורגני, הרשמה לאתרי אינדקסים, קידום ממומן בגוגל, פייסבוק, טאבולה ואווטבריין.

דבר נוסף, שחייבים לציין, שתחום משפטים כפוף לכללים אתיים מסוימים וחייבים להקפיד עליהם בזמן הפרסום ושיווק. המטרה של המאמר לספר על כל ערוץ ולתת אפשרות לכל אחד למצוא את הדרך המתאימה לו ביותר. כמובן, שניתן  ואף רצוי להשתמש בכמה ערוצים במקביל.

נתחיל דווקא מפרסום ושווק בעזרת אינדקסים. בדרך כלל זה אתרים גדולים ומכובדים, שבהם יש חלוקה ברורה לפי התמחויות למשל עורך דין פלילי או עורך דין הגירה לארה”ב. אבל אפילו עם קיום החלוקה אל תשכחו, שבאינדקס בדרך כלל רשומים מספר גבוהה של מתחרים שלכם. נכון, שניתן עבור תשלום מסוים להבליט את המודעה שלכם או יש כאלו, שבהם תוכלו אפילו להצמיד את הפרסום שלכם בראש הרשימה לתקופה מוגבלת. ישנם עורכי דין, שגם אחראים על פורומים בנושא מוסים וזה גם נותן להם את החשיפה. אז אם יש לכם זמן פנוי, זה גם יכול להיות ערוץ שיווקי עבורכם.

איך לשווק משרד עורך דין ברשת

פרסום בטאבולה או אוטבריין, בעצם זה פרסום באמצעות תוכן. אתם מפרסמים כתבה באתרי אינטרנט הגדולים והמובילים בישראל ובכך תקבלו את החשיפה. בכתבה בעזרת סיפורי הצלחה תוכלו לספר על השירות שמעניק משרד שלכם וכך כל מי שיראה ויותר נכון יקרא את הכתבה ייחשף לשם של המשרד שלכם. בדרך כלל הכתבות מסוג מופיעות כהמלצה בסוף כתבה של האתר או ככתבה נוספת בצד של עמודי אתר.

פרסום ברשת חברתית פייסבוק – תמורת תשלום מסוים תוכלו להציג את שירותי המשרד שלכם לקהל ספיציפי, שאותו תגדירו בעזרת מערכת עצמה.

פרסום ממומן בגוגל או כפי שמכירים PPC – תשלום עבור קליק.

נראה, שקודם כל צריך להגיד שתחרות מאוד גבוהה בשוק ישראלי גורמת לכך שמחירי הקליקים נמצאים בשמאי וממשיכים לעלות יום יום. “אז מה לא לפרסם שם?” – תשאלו אתם. התשובה היא כן, לפרסם. אבל לעשות את זה בחוכמה. מומלץ מאוד להיעזר באנשים מומחים בתחום, שיודעים איך ניתן בעזרת פרמטרים מסוימים להקטין את העלויות. לשיטה הזאת ישנו יתרון מאוד בולט, שניתן לקבל תוצאות יחסית מהר, אבל החיסרון הגדול זה עלויות כספיות.

קידום אורגני, זה ערוץ שדורש אתר מכובד של העסק וגם סבלנות רבה. אומנם, למרות שתוצאות בשיטה זאת תראו לא מייד, הם עלולים להישאר לתקופת זמן ממושכת יותר. בשביל לבצע קידום אורגני למשרד עורך דין חייבים להתייעץ עם המומחים לקידום ועדיף עם אלו שיש להם ניסיון בביצוע קידום אתרים של עורכי דין. אבל במידה וכרגע אין ברצונכם לשלם עבור שירותי קידום תוכלו להתחיל לעשות את זה בעצמכם. היתרון הגדול במקרה הזה יהיה ללו מכם, שיודעים ואוהבים לכתוב וגם יש להם חוש טכני מפותח. בהצלחה לכולם.