לא תמיד קידום אתרים הינו שרות אופטימאלי לבית העסק

שרותי קידום אתרים נהפכו לאחרונה סוג של אופנה בקרב עוסקים בתחומים שונים, אך לא תמיד שרותי SEO המוצעים ע"י חברות קידום אתרים, הינם הפתרון המתאים ביותר לבתי עסק בתחומים שונים, כאשר ההתאמה לא תמיד תתבצע לפי תחום העיסוק, אלא בהתבסס על מאפיינים שונים שיש לקחת בחשבון לפני הצעת פתרון כזה או אחר.

בין המאפיינים השונים ניתן לציין את הבאים:

  1. גובה התקציב לפעילות ברשת האינטרנט
  2. טווח רצוי/הכרחי לקבלת תוצאות
  3. תחום העיסוק של מבקש השרות
  4. האם למבקש השרות יש אתר
  5. במידה ויש אתר האינטרנט – האם עונה לצרכי שיווק באינטרנט
  6. ועוד מאפיינים נוספים …

כאשר יילקחו כל המאפיינים הנ"ל בחשבון בעת מתן הצעה כזו או אחרת, הם בהחלט ישפיעו על הפתרון הסופי וייתכן מאוד וזהו יהיה שרות קידום אתרים במנועי חיפוש נטו ויכול להיות וזהו יהיה פרסום בגוגל ותו לא, ייתכן מאוד ויהיה זה פתרון שישלב גם קידום אורגני וגם ממומן, כאשר לשני אלה יתלוו מספר פתרונות נוספים, אך ללא צל של ספק – על נותן שרותי שיווק ברשת האינטרנט חובה לזהות נקודות תורפה כבר עוד לפני סגירת העסקה ובמידה ולקוח מתנגד מסיבה כזו או אחרת לניסיון של מציע השרות, לחזק נקודות אלה, דבר כשלעצמו ישפיע על עלות הכוללת, לומר לא ולא לסגור עסקה.

יכולת אי סגירת עסקה "בכל מחיר" מבדילה בין עוסקים בתחום ברמה הגבוה ביותר לבין אלה שהצעותיהם מוטלת בספק.

פעמים רבות, גם לאחר שעסקה לא נסגרת ולקוח פוטנציאלי עובר לנותן שרות אחר שמציע שרות בעלויות שלקוח מבקש לקבל, ללא לקיחת בחשבון נקודות תורפה שעלולות לפגוע במעמדו של אתר הלקוח, סביר להניח כי יחזור אחרי תקופה לא ארוכה מדי למציע שרות הראשון, כאשר הוא כבר מנוסה ומוכן להקשיב להצעות לשיפור ההצעה, גם אם זה ישפיע על עלות לתקופה.

Call Now Button